Dostawa. Zwroty i Reklamacje

DOSTAWA

Termin realizacji zamówienia to około 5-7 dni roboczych. W przypadku zamówień zagranicznych czas realizacji zależny jest od destynacji i podawany jest indywidualnie.

 

Wszystkie zamówienia wysyłamy kurierem - koszt 15zł lub paczkomatem - koszt 12zł. Wysyłka zamówień poza Polskę odbywa się za pośrednictwem poczty polskiej, koszt 25zł

Darmowa dostawa powyżej: 500zł

 

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni (kalendarzowych) od dnia otrzymania zamówienia.

Biżuteria, którą chcesz zwrócić nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, wymagamy jest paragon lub dowód zakupu. Gdy otrzymamy Twój zwrot, wyślemy do Ciebie e-mail z informacją, że przesyłka od Ciebie do nas dotarła. Będziemy również informować o zatwierdzeniu Twojego zwrotu. Koszty przesyłki zwrotu ponosi klient.

Po zatwierdzeniu zwrotu, środki zostaną przelane na Twoje konto do 14 dni roboczych. 

Aby zwrócić zakupioną biżuterię poinformuj nas o tym pisząc na adres info@goldenrules.com.pl Następnie pobierz formularz zwrotu, który znajduje się poniżej i załącz go do paczki ze zwrotem:

Formularz zwrotu

Zwracaną biżuterię proszę przesłać na adres:

Golden Rules, ul. Alberta Schweitzera 21/36, 30-695 Kraków, nr. tel. wyłącznie do zwrotów - 664717029. 

Lub paczkomat: KRA233M (Ludwika Rydygiera 25, Kraków 30-695)

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje związane z jakością naszych produktów należy zgłosić w formie mailowej. Szczegóły dot. reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Golden Rules, ul. Alberta Schweitzera 21/36, 30-695 Kraków, tel. 664717029. 

Lub paczkomat: KRA233M (Ludwika Rydygiera 25, Kraków 30-695)

Po otrzymaniu produktu przysługuje nam 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl